Skruva in radion imorgon bitti...

Tack för alla söta kommentarer!

Det blir inget långt inlägg nu, måste sova. Ville dock innan jag gör det påminna er om att lyssna på
PiteFM imorgon bitti, 08.10. det blir härlig morgonmusik, dagens namn och snack angående när man egentligen är vuxen. Det kommer gå att maila in under programmet och ställa frågor, eller bara en hälsning.

Förövrigt shoppade jag idag, också. Två par skor och två par byxor. Tobias frågade mig idag om jag visst ett det fanns en sjukdom som kallades för shopoholic (jag bara himlade lite lätt med ögonen). Jag glädjer i alla fall åt att jag hittade saker som jag behövde, plus att sakerna faktiskt inte kostade en hel förmögenhet.

Take Care.




Lämna gärna en hälsning här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback