Tidig tisdag

Nu har vi sänt. Eller ja, för en stund sedan snarare. Det gick bra, några stakningar får man räkna med. Nu sitter jag i skolan, utan att egentligen göra någonting av vikt. Snurrat mig runt på ett antal hemsidor och hittat en del intressanta/ointressanta saker. Upptäckte att ännu en tjej i en och samma umgängeskrets har skaffat sig silikon-boobisar och att Timbuktu och Dregen spelat in en singel tillsammans (GRYMT!) , pratade även om det i dagens Java imorse.

008940
Min favorit brutta Penelope Cruz i en underbar blåsa.


Snart ska jag cykla hem, fixa i ordning lite mat och läsa lite om våra medier. Vad spännande, inte speciellt. Sedan i eftermiddag ska jag jobba för första gången på cafèt på kåren. Om jag ska vara ärlig - jag är nervös. Egentligen blir det väl inga problem skulle jag tro, men man vet aldrig och känslan över att ha noll koll sprider sig alltid. Men men, allting löser sig. Spiller jag ut kaffet och diskmaskinen vägrar fungera så får det bli ett problem då - inte nu. Det ska köpas gymkort idag också, äntligen!

Hörs senare.
Take Care.





Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Nikolina

roligt att höra att du har det bra och jobb o allt. lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback