Programkloning och efterfest...

Haft en helkväll framför tvn. Den har gått i musiklekprogrammens anda, vilket har gjort mig upprörd. Inte för att jag tittat på dessa utan vilka som medverkade. Började att titta på "musikmaskinen" på 5:an. Där medverkade bland annat A-teens Sara och Jonas Gardell. Programmet var ingen höjdare, men fungerade som sysselsättning. Sista låten som framfördes var "hooked on a feeling" av Björn Skiffs. Efter det tittade jag igenom tv bilagan och då visar det sig att det är ett program angåene Björn Skiffs denna kväll. Sedan tittade jag på "sing a long" och gissa vilka som var gäster där, Jonas Gardell och A-teens Sara! Ärligt talat, dåligt planerat eller fanns det någon mening? Till råga på allt sedan, så avslutar ena laget med att sjunga "hooked on av feeling". Helt sjukt!

Annars har denna dagen varit skön, fast med en viss bakfyllekänsla. Igår hade vi förfest här, mycket lyckad sådan. Sedna blev det en helnatt på krogen och efterfest. Efterfesten varade till 06.30 imorse, den innehöll bland annat: te, Håkan Hellström allsång, killar på gitarr, hångel och skådandet av att en man hämtar morgontidningen (någonstans då insåg vi att det var dags att rulla hemåt). När jag vaknade vid tolv idag av ett sms från Maja som frågade om vi skulle gå en promenad kände jag en äcklig smak i munnen och mascara överallt. Sedan öppnade jag min rumsdörr och såh skiten, alltså ärren från gårdagen. Glas, flaskor, snacksrester osv..Men jag hade tur, Maja kom över och hjälpte mig med att rensa upp, skönt. Efter det åt vi lunch och begav oss ut i det underbara höstvädret tillsammans med Johannes. Det var närmare 20 grader i luften - det kallades tydligen för en "efterdyning av sommaren". Imorgon skulle det bli ännu varmare, jag tackar! (Bilder finns på Facebook)

Har dessutom fixat lite bilder på lägenheten nu som jag tidigare lovat.




Nu ska jag trycka igång min "youtube-lista" och byta om. Det kan tydligen bli party ikväll också, trots allt! Bara att börja svepa och sminka sig med andra ord, så fort saker kan ändras.

Take Care!

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Anonym

Malin, du är min mest konsträliga kompis jag har! Och jag är glad över att just du är min vän!



Saknar dig!



Kram fatme

2008-09-21 @ 03:44:16
Postat av: Robin

Ser jävligt bra ut Malin. Men, mer bilder på dig själv önskas...

Postat av: Nikolina

very nice alltså. färgstarkt, precis som du.

2008-09-22 @ 10:56:07
URL: http://coconutskins.blogg.se/
Postat av: sanna

Vad fint och hemtrevligt ! : D

Om två veckor ska jag ha inflyttningsfest. Hade vart grymt kul om du befann dig här då. Varför ska vi bo så långt ifrån varanndra! Dubbelmegajättesuck.

2008-09-22 @ 12:35:52
URL: http://sannablomgren.blogg.se/
Postat av: Stefanie

Så underbart du har det! Riktigt riktigt snyggt!

Saknar dig här nere! Kram

2008-09-22 @ 19:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback