Intensiva dagar...

7 km. Det var så långt jag sprnag idag på mitt första gympass här i Piteå. En helt (d)underbar känsla som bara känns bättre och bättre. Att komma hem och duscha och äta kvällsmat när man tränat är en känsla utöver det vanliga!

Det är intensiva dagar nu uppe i norrland.
Min torsdag såg ut såhär:
- Diska.
- Bada.
- Laga mat.
- Gå till skolan och ha mixerbordsgenomgång.
- Diska.
- Handla.
- Posta brev.
- Skaffa gymkort + träna.
- Bädda rent i sängen.
- Sova.

Fredagen kommer antagligen  inte bli mindre händelserik:
- Tvätta (07.00).
- Lämna tillbaka minidisc, senast 12.00 på skolan.
- Laga mat.
- Sortera ren tvätt.
- Plugga hos Tobias.
- Bjuda Tobias på fika på stan.
- Shoppa med samma person.
- Laga mat.
- Ladda för party.
- Fräscha till mig och förfesta.
- Kåren, svenska 80-90tals klassiker..mumma!


Var på bio i söndags. Patrik 1,5 som jag har väntat efter ska få premiär. jag gillade den. Charmig, rolig, fin, rörande och alla andra tänkbara sinnesstämningar. Vi var ett helt gäng som gick på söndagsbio, mycket mysigt och borde göras oftare. Bio är underskattat! Igår kväll såg jag och mina kombos Den man älskar. En film som hade kunnat bli helt lysande, men som inte nådde enda frma med sitt budskap. Filmen var stundvis väldigt seg och förutsägbar. Bra skådespelarinsatser och som sagt bra grundidè.




Ni som känner mig vet att jag kommer passa som handen i handsken på kåren imorgon. Kan själv inte förstå att jag har tvekat in i det sista på om jag verkligen ska gå. Svenska 1980-90 tals klassiker, måste ju vara drömmen. Klart jag ska gå! det föreslogs att vi kunde gå nyktra dit, men vettekatten. Roligare att slå på stort!

Avslutar kvällens inlägg med en bild som kexet Fatme skcikade till mig. Detta är ifrån en tidig sommar, en av alla utekvällar. Sov Gott. Take Care, klockan kommer att pipa innan de tär lagligt att gå upp imorgon. Allt tack vare att få lite rena kläder. Inte helt okej.


Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Anonym

bilden funkar ju inte:S

2008-09-26 @ 00:19:36
Postat av: Mikaela

Jag vill med se den filmen!!

Postat av: Victoria

Woooooow din fredag verkar lika hektisk som min! Tvättade också klockan 7 och nu städr jag och snart ska jag handla ov osv.. haha hur fan pallar man? Ha en superhelg! Puss

2008-09-27 @ 11:10:20
URL: http://ignoreit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback