Himmel blå, himmel blå....

Fredagkväll!
Yey!
Om 50 minuter kommer större delen av klassen hit för att festa lite och ha det trevligt i soffan. Ska lura på dem en omgång "våghals" och kanske även lite kortspel. Sedan får vi se vad det blir, kanske kåren - kanske inte. Har tillbringat större delen av dagen i skolan för att göra klart ett ruskigt tråkigt diskussionsprotokoll, som det så (vackert) heter. När det väl vart klart cyklade vi till systembolaget för att införskaffa ett antal alkoholhaltiga drycker. Väl i kassan kollade kassörskan länge och instuderande både på mig och mitt körtkort. Jämförde och blundade för att se mig i mörkt hår. Hon var väldigt tveksam över om det verkligen var min legitimation - jag stod mest ocg smålog bredvid. Men förstod sedna efteråt hur nära det var att jag inte fick med mig några drycker hem. Undrar bara vad som hade hänt om hon nekat mig, hur had ejag bevisat motsatsen? Genom åttiotre klubbkort? Som tur vad kom jag ju lindrigt undan och tro det eller ej, men det är första gången någon har studerta in mig sålänge.

Imorgon ska jag leka i photoshop för att få fram någonting som kan fungera som min och Kristinas "bloggbild". Vi har nämligen startat en ny gemensam blogg som kommer om det går som planerat ha premiär på söndag. Håll utkik!

Nu har jag inte tid att sitta här längre, har fortfarande på mig mysbyxorna och vem vet när gästerna trillar in...Ha en trevlig kväll allihopa. Take Care.


Babyshambles - Fuck Forever


Lämna gärna en hälsning här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback