Illamående och tävlingsdags!

Jag mår illa. På grund av träning. Stack till gymmet vid två tiden idag tillsammans med Tobias och Johannes för att skapa lite större muskler. Det började bra, 2.5 km löpning och sedan styrka. Efter det kom bomben, illamåendet. Jag och Johannes bestämde oss för att boxas lite granna. Han lyckades hetsa mig rätt bra i mina slag mot hans "kuddar", tog i för alla krafter jag hade kvar denna måndag. Han gjorde detsamma. I mitten av passet svartnade det för mina ögon, magen ville vända sig ut och in och vattenflaskan sprutades i ansiktet. Men jag fixade det och det ska bli en tradition. Grejen är den att jag skulle göra många viktiga saker ikväll. Läsa bok, intervjua Sara och städa rummet. Krafterna existerar inte, inte ens mat klarar jag av att laga. Tack som tusan för att man inte bor själv! Det sorgliga är att jag måste klara av att plugga - finns inget val. Speciellt inte för att skjuta upp intervjun ännu en dag. Vi får se hur det går.

Hittade på Cafès hemsida några foton på  min favoritkille Alexander Skarsgård som jag måste dela med mig av, fast jag vill behålla dem för mig själv egentligen...(deras foton är mycket bra tagna, så inga kommentarer angående hemsidan...) En av bilderna är min nya skrivbordsbakgrund och tänkte därför utbringa en liten tävling. Den som vinner kommer jag att tillägna ett blogginlägg åt. Lycka till!

Gissa vilken av följande bilder som jag har som skrivbordsbakgrund just nu, skriv numret..1,2,3 osv..:






TAKE CARE

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Anonym

lätt nummer 5

2008-09-29 @ 19:25:36
Postat av: fatme

nr tre:)

2008-09-29 @ 19:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback