Förvandling.

Måndagen förvandlades till en mycket bra kväll trots allt.
Kameraladdaren är hittad, tro det eller ej. Underbart!
Jag är även anmäld till tentan på lördag efter viss övertalning. Det får bära eller brista,
är tacksam för alla tentor jag kan komma över.

Var tvungen att väcka min kamera till liv igen med några egobilder denna dag.

Nästa torsdag blir det party!


Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Kristina

Du är så söt så :)

Och eftersom jag både övertalat och anmält dig till tentan får du kräva så mkt tid du vill som jag hjälper dig med jag kan!

2008-05-26 @ 23:47:09
Postat av: stefan

Skönt att se att du inte ger upp. Vi hjälper dej så gott vi kan Malin! You know it.

2008-05-27 @ 09:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback