Älskade 50-talet.

Solen skiner och det är tisdag. Varit ännu en lång dag, men med tanke på vad man ägnat den åt känns det bra. I eftermiddags påbörjade vi den sista filminspelningen med mycket gott resultat. Våra skådespelare är helt kanon och inspelningsplatsen klockren. Det som är kvar att göra denna kväll är hemtentan tills imorgon. Ska ladda upp med god kyckling innan jag sätter igång med storyboards och Avidförklaringar...

Dagens inspelning i bilder. Lisette och Nils är våra egna 50-tals stjärnor!

                                        


                                         

Fick ett mycket trevligt samtal idag ifrån Fatme. Äntligen hör jag någonting ifrån dig gumman, känns som en evighet sedan sist. I sommar måste vi ses, måste. Hultsfredsschemat har äntligen lagts ut på hemsidan och ingenting krockar under speldagarna, som tur är. Lördagen kommer bli grym med fotbolls EM, Those dancing days, HÅKAN, Lykke Li och Robyn bland annat...yes yes yes.

I morgon är det onsdag, kanske man skulle fira att det är lilllördag?


Take Care.



Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Anonym

Min underbara vän!

Jag blev jätte glad att få prata med.

Och framförallt att få veta att det är helt ok med dig.

Glöm aldrig att jag finns här för dig!



DU är BÄST, ingen kan någonsin påstå motsattsen!



Hörs snart igen!



PUSS FATME

2008-05-27 @ 21:11:02
Postat av: matilda

snygg film!!!!

2008-05-28 @ 00:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback