Just NU.

Läget: Solen lyser och en lång frukost.

Lyssnar på:
P3.

Klädesplagg:
Morgonrock.

Dagens dilemma: Ska jag följa med till Stockholm och rocka loss till Kizz?

Borde vara:
I skolan, men somnade 03.50 igår, så tog mig friheten till en lugn morgon.

Ska göra:
Skriva manus och duscha.

Dagens schema:
Pitchning av vårt manus, systemet, sola och dukning på kåren restan av dagen...

Vill dela med mig av:
Artisterna på Stora Scenen, Liseberg i sommar.

Påminnelse:
Om en månad är vi på Hultsfred!

Söker:
En lägenhet i Kalmar och ett sommarboende i Göteborg. Snälla hjälp mig.

Veckans viktigaste händelse:
Kaktusgalan imorgon, sedan är det bara njutning.

Huvudrollen i grupp3s film är: Harald.

Gjorde jag inatt: Skrev Kaktusgala-namnlista i bokstavsordning.

Veckans textrad:

Aldrig rätt tid. Aldrig rätt plats.
Det kommer aldrig finnas nåt som heter rätt tid rätt plats
Jag ser tillbaks på mörka moln som heter ånger sorg o skam
Dom kanske krossar mig en dag men till dess var det jag som vann

Markus Krunegård - Det är ett idogt jobb att driva ungdomen ut ur...

Veckans underbaraste låt:

Anthony and the Johnsons - Hope theres someone


Lämna gärna en hälsning här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback