En fråga svår att tacka nej till....

Jag är tillbaka. Nikolina, nej det är inget tentaplugg som hindrat skrivandet utan en dator. Jag har varit datorfri nästan en hel helg, något slags rekord. Men kanske var det bra, för alla som oroat sig för hur stor nörd jag är.Vill börja med att skriva följande: Idag fick jag ett blogginlägg tillägnat mig, det förgyller min kväll en aning. Stefan den rolige snubben skrev ett inlägg angående mitt skratt. Läs och skriv sedan en kommentar till mig, är mitt skratt värre än killens?

Solen har lyst med sina fantastiska strålar hela helgen över Kalmar, vilket varit helt underbart. Det är konstigt hur glada och positiva människor blir av denna årstid och av lite sol. I lördags blev det någon sorts "miniuppvärmning" för Hultan, längtan blev plötsligt ännu större och det närmar sig.

Något som närmar sig med extremt stora steg är Kaktusgalan. På onsdag smäller det, med viss nervositet i bokstäverna..Det kommer idag bli en lång kväll och natt. 120 stycken namn ska skrivas och bordplacering ska planeras. Kaffe och musik kommer bli mina bästa vänner de närmaste timmarna. Men det ska gå, det har jag gett mig tusan på! Jag och resten av det goa "kaktusgänget" ska fixa en grym kväll som gästerna ska uppskatta. Jag hoppas verkligen vi lyckas.

Ny kurs har som sagt tidigare påbörjats. Med blandade känslor. Just nu känns det bra, till och med mer än det. Det kan dock snabbt ändras, är smått orolig över att en viss person kan komma med dåliga överraskningar...men jag ska inte ta ut något i förskott. Ikväll ska jag i alla fall renskriva vårt manus för denna veckas film. Ska även agera regissör och redigerare, varför ta på sig allt ansvar? Antagligen för att jag tycker det är sjukt kul och att de andra ville att jag sskulle vara det. Kul att få beröm.

Fick precis en fråga jag har svårt att tacka nej till. Kanke är man en idiot om man inte tackar ja.
En killkompis skrev på msn:
- Du Malin, jag har en fråga...Vad gör du den 30e maj?
- Hm, jag vet inte...vad tänkte du på?
- Jag har en biljett över till Kizz i Stockholm då..och då kom jag att tänka på dig, du hade varit den ultimata, vill du följa med?

Hur ska jag kunna motstå detta? Det kostar en del pengar, men då får jag två nätter på hotell inklusive frukost och biljett till konserten..Vad ska jag göra? Måste svara imorgon...SNÄLLA HJÄLP MIG!


Nu ska jag cykla till Statiol och hämta min balklänning som landat i Kalmar och handla mat till mitt tomma kylskåp.

Take Care.

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: sjölejon..

tacka nej till en gratis sväbg till sthlm och KISS?? svarar du nej är du på gränsen till dum..

2008-05-12 @ 21:15:09
Postat av: Stefanie

Det skrattet va sjukt ju. Tänk att där finns en människa på denna planet som skrattar likadant som dig. Riktigt kul! Måste bara säga heja Stockolhm! Det är en stad för dig.

Postat av: Matilda

men du! det är ju beachparty den helgen på kåren. det kan du inte missa!! komemr bli jättekul med sand inne på kåren och allt!

2008-05-13 @ 01:31:23
Postat av: Nikolina

härligt att höra att du är tillbaka.

2008-05-13 @ 18:39:44
URL: http://coconutskins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback