Ett behov.

Att försova sig till ett möte med läraren är aldrig någonting bra, så denna morgon var inget undantag. Mötet var klockan 10.00, 09.40 vaknade jag med hjärtat i halsgropen. Planerna var egentligen att vakna i god tid, hinna duscha, laga matlåda osv... men icke. Snabbt på med första bästa plagget efter en snabb väderlekskoll. Inramlandes med svetten rinnande och med ne alldeles för hög puls gjorde jag entrè hos de övriga mötesdeltagarna. Tur att de tar mig med en nypa salt.

Jag är skamligt tvungen att erkänna att jag shoppat ännu en gång. Planen var inte alls den, utan mest att "titta runt lite" och kanske något till beachpartyt på lördag. Men efter att ha hittat ett par dunderbilliga skor rullade det bara på. Jag borde kallas "fynd-Malin", för jäklans, är det något jag är bra på är det just på att fynda. Och visst, jag måste erkänna. Efter att ha spenderat några hundralappar och blivit några påsar rikare blev dagen betydligt bättre än innan. Efter timmarna på stan blev det även middag där med Stefanie och Jens. Solen visade sig och för en stund kändes ångesten långt borta.
 
                                 

Lång t-shirt med djup rygg - H&M 49,50 :-
Turkos blus - Lindex 90:-
Rosa linne - H&M 49:-
Skor ( vet att det är förra årets modell, men vem bryr sig? ) - Vagabond 150:-
Trosor - Lindex 10:-
Hårfärg (extra pris även detta ) - ICA Maxi 59:-

Köpte även två tygbitar som framöver ska förvandlas till en Malin-kjol och en del på en Sanna-kjol.

Insplelning imorgon. Tenta på lördag. Schemat är fullt, så även huvudet. Det har uppstått ett STORT problem för mig och mitt övriga filmteam. Vi fattas ett par "gamlingar". Känner ni några? Vi behöver all hjälp, det enda de ska göra är att hämta lite kaffe och sitta i en soffa. Alla fixar den rollen. Se hit alla mormors och farmors, gör en insats!

Helt plötsligt kom jag in på en väldigt
intressant sida. Filmen är inspelad på Orust, min grannö. Och vem är en av birollerna, jo Björn Gustavsson...NICE!



Nu har jag mer detaljerad information angående Coldplays spelning här i Sverige.
Var? Globen, Stockholm.
När? 18 september.
Biljettsläpp? 2 juni.
Skivsläpp? 13 juni.
Kommer jag att boka biljett? JA!


Nu är det dags att krypa ned i sängen, nybadad och trött. Imorgon är det dagen med stort I. Intensiv.



                             When the future's architectured
                             By a carnival of idiots on show 
                             You'd better lie low
                             If you love me 
                             Won't you let me know?

                             I took my love down to Violet Hill 
                            There we sat in snow 
                            All that time she was silent still
                            So if you love me 
                            Won't you let me know?






                                                                          Sov gott. Take Care.



Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Fanny

Malin! Du är en klockren 11poängare på en skala 1-10!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback