Rullar kameran?...

Det är intensiva dagar som har varit och väntar de fortsatta veckorna, men ändå i ett behagligt tempo. Ett intensivt lugn, om det nu går att kalla något för det. Igår tillbringades kvällen vid "kattrumpan", några mysiga picknick-timmar i mycket trevligt sällskap. Rödvin, kubb och The Killers på högsta volym, njutning.

Idag stavades dagen "inspelning". En inspelning som rullade på mycket bra, vi blev klara med allt som skulle filmas och Fanny var en mycket bra "Sara". Gruppen avslutade dagen med en välbehövlig glass, gott. Det mesta av inspelningen skedde hemma hos mig, en plats som visade sig mycket bra för inspelning, så Lukas. Varsågod och kom och gör nästa storsäljare här! Innan vi hann börja gick naturligtvis en propp. Visste Malin vad som då skulle göras? Knappast. Handfallen lämnade jag över det till övriga gruppmedlemmar. Jag fick informationen att köpa nya proppar, något jag gjorde på hemvägen idag. Ett stort steg in i vuxenvärlden, den tekniska hjärnhalvan är inte helt utvecklad hos mig, än. Jag hann även utbrista i en kommentar som jag länge kommer att bli påmind om, jag ångrade den lika fort som den smet ut genom munnen. Fråga mig, så ska ni få veta vad.

Tog nyss ett mycket skönt bad, placerade ut värmeljus i hela badrummet och sedan njöt jag en stund. Han även tänka en del, bland annat på morgondagen. Domedagen med stort D. I vilket fall som helst blir det schlagerkväll imorgon och vin. Jag hoppas ett gäng kan samlas och ha en trevlig kväll ihop, någon som är intresserad?



Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Matilda

Hej gumman! shit vad dagarna bara flyter på, känns som jag inte hunnit träffa dig och alla andra ordentligt på länge. men egentligen var det ju bara två dagar sen.. jag har din make-up-store grejj här :) tar med den till skolan idag för jag antar vi ses på tentagenomgången...usch usch hoppas verkligen det gått bra.

kramar

2008-05-22 @ 09:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback