Comeback.

Att fortsätta skriva efter förra inlägget känns knäppt. Trots det tänker jag inte sluta blogga, aldrig. Tack för alla otroligt söta små hälsningar, protester, sparkar i baken och beviset på att man har personer som står där - i vått och torrt. Det har väckts många frågor och funderingar de senaste dagarna, många svåra att besvara och kontrollera. Kommer jag då att hoppa av? För två dagar sedan var jag helt säker, inte nu längre. Efter en hel del övertalningar ska jag kanske försöka, kanske. Har ni någonsin varit med om ett hjärta och hjärna som inte är helt överens? Troligtvis och i så fall vet ni hur jag känner det nu. Svårhanterat. Det finns tusen anledningar till varför jag vill hoppa av, men det finns även tusen anledningar till att fortfarande försöka. Gulliga ni. Alla era synpunkter, hälsningar och tankar är jag bara glad utav, kanske hjälper ni mig att fatta mitt beslut till slut.

Nog talat om det, livet går vidare, så även dagarna. Helgen har varit bra. I fredags blev det shoppnig och sedan utgång, mycket nöje! Håkan i högtalarna och ett härligt gäng, kan ju knappast bli bättre! Igår stavades dagen Eurovision Song Contest. Nördiga Malin smög sig fram efter att ha legat i ide i ett år. Planen för kvällen var egentligen att se finalen och sedan utgång, så blev det inte. Jag och Kristina avnjöt istället en trerätters hemma hos mig och sedan såg finalen i soffan. Mycket skönt. Behövligt och lagom ansträngande. Finalen blev dock ett stort fiasko. Charlotte Perelli som helt ärligt hade en av kvällens mest trallvänliga och klarast röst hamnade bland bottenskrapet. Inte ens våra grannländer gav Sverige någon tolv poängare, utan den enda tolvan vi fick var av Malta. Tack! Vinnaren, Ryssland ska jag anmäla. Hela låten stinker kopierat. Kunde nynna på två andra låtar under bidraget. Pinsamt. Det enda som inte var ett fiasko vad underbara Björn Gustavsson.


Jag vann i veckan ett bud på tradera (igen..) men vet inte hur jag betalar till utlandet. Betalningen ska ske genom
Moneybookers, är det någon som vet hur denna sida funkar eller kan sätta sig in i det för min skull? Snälla.

Läste i DN idag något som fick mig att "hurra" lite extra denna söndagsmorgon. Ronnie Sandahl har börjat blogga igen. LÄS LÄS LÄS. Pussa på skärmen, skratta, njut, älska och inse bara hur bra denna kille är.

Varför är inte varje man som Ronnie?


Blev inspirerad av Stefans a `la msn blogginlägg, så jag ska bjuda på ett även jag.
En konversation om grannkillar.

michaela säger:

han är för snygg helt enkelt

michaela säger:

en snygg man som dock är för smal

michaela säger:

jag är fasen tjockare än honom

michaela säger:

haha

Malin. säger:

hahaha.!

Malin. säger:

äh! skit i det.

michaela säger:

vet du vad han väger?

Malin. säger:

kommer han nu?

Malin. säger:

nej? 30

michaela säger:

FEMTIOSJU! 

michaela säger:

han är 25 år

michaela säger:

damn

michaela säger:

han kommer nog snart

Malin. säger:

HAHA, herregud!

michaela säger:

mm verkligen

michaela säger:

jag känner mig som en mamma.. "men lillen. ät middag ibland.... ajg kan laga.."


senare i samma konversation...

michaela säger:

det är skönt med joachim, för vinkväll innebär vinkväll, och bröd är bröd

michaela säger:

för jonas är en kaffe efter jobbet, sex

michaela säger:
fast ibland är det bara kaffe

michaela säger:

och då blir man snurrig





Take Care.


p.s / min hårfärg kallas numera kissgul / d.s

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Nikolina

2008-05-25 @ 21:33:23
Postat av: Nikolina

kissgul låter inte som någon höjdare. silverschampoo? det tar ju bort gula toner ur håret.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback