Den vita versionen ?


Filminspelning idag med undebrara Lisette och Nils. Det blev en rolig men intensiv eftermiddag, med en mycket underhållande kommentar ifrån Lisettes sida.
- Malin när jag träffade dig förra gången tyckte jag att du var så himla lik någon, jag har kommit på vem nu! Du är jättelik programledaren för "The Voice"...hon är svart, men du är den vita versionen av henne. Fast du har större bröst!

Mitt skratt saknade gränser, samtidigt som det alltid är lika roligt att höra att man är lik någon. Så, det är denna tjej, Simona Abraham som jag är lik. Vad tycker ni?


                                       

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Anonym

JO fan det är du. Ljusare versionen:) Puss Fatme

2008-05-30 @ 09:34:33
Postat av: Nikolina

haha, guu va lika ni var! såg bilden innan jag läste inlägget och hade precis samma tanke.

Postat av: OttO

inte helt fel jämförelse faktiskt!

2008-06-12 @ 22:45:24
URL: http://oliveira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback