Spontana fredagsbeslut och ett tvättligt behov.

Har sorterat tvätten i högar, vittvätt 40 - mörktvätt 40 - vittvätt 60 - mörktvätt 60....jippie. Om tio minuter : 07.00 ska jag börja lördagens tvättning. Någonting som måste göras, häromdagen fick jag köpa trosor för att jag inte hade några. Tragiskt.

Gårdagskvällen tillbringades som vanligt i kalmarvimlet, men det blev ingen vanlig kväll. Den blev helt totalt sjukt komiskt. Tänker inte gå in på detaljer, men shit så fort allting bara slog om - det är spontana kvällar som blir lyckade. Thats it! Skvallret mellan mig, Kristina och Edina kommer gå varmt idag. Skrattar bara jag tänker på det.

Efter tvättandet (eller emellan..) måste jag även handla. Kylskåpet ekar och hungern knorrar. Lördagen kommer att bli lugn, egentligen hade jag velat åka till Ronja, men min hjärna i veckan var inte med i planeringen och därför glömde jag helt att "anmäla mig". Dock är det nog mer än välbehövligt att ta det lugnt, vet inte sist jag gjorde det.

Nu ska jag bege mig till tvättstugan, det kommer bli en lång morgon....Återkommer senare.

Take Care.


UPPDATERING!

Den informationen om tvättiden stämde inte när jag precis kom ned till tvättstugan, det var igår morse vi hade tiden. Panik! Måste, måste, måste tvätta...nu blir det måndag morgon istället. Dags att köpa fler trosor?

Lämna gärna en hälsning här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback