Snälla, ge mig lite sömn.

Fortfarande inte fått tillräckligt med sömn denna vecka, det känns. Överallt. Snart skolan igen och försöka trolla ihop grupp 3s enminuters-film. Det behövs trollformler för att den ska kunna räddas. Det är fredag, utan planer. Den enda planen som finns är att rummet ska storstädas, det enda som tar emot att göra det är att aldrig någon annan än jag ser det rummet i alla fall. Vem städar jag för? Resten av helgen är oviss fortfarande, öppen för förslag!
                              Återkommer runt tvåtiden, då blir det en sammanfattning av Kaktusgalan 08.

                                                               Take Care.


Lämna gärna en hälsning här
Postat av: sanna

Darling, Hur gick Kaktusgalan ?

Påtal om sova. Jag sov 13,5timma inatt. Fortfaranade inte utvilad ? Jag går åt andra hållet. HAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback