Sammanfattning av galan.

Kaktusgalan blev mycket lyckad ( i alla fall om man får tro de man frågat..) En helkväll med priser, mat, musik och underhållning, även en hel del skålande för diverse saker också. Tänkte inte skriva så mycket om själva galan, ni som var där vet vilka som fick priser, vad som hände och vilken musik som spelades. En av höjdpunkterna var när två The Killers låtar kom på raden, jag var helt överlycklig. Vi besökte efter att Kåren hade stängt även två pubar i Kalmarstaden också, i balklänningar. Folk frågade om vi hade gift oss, jag och Kristina sjöng karaoke till Dansa i neon på Olearys, där jag även helt spontant gav ut mitt nummer till en kille. Man lever ju bara en gång, eller?

Flera i klassen vann priser vilket var väldigt kul, bland annat: bästa kvinnliga huvudroll, bästa manus och bästa enminutare. Bildbeviset ifrån kvällen blir följande:



1. Värdinnorna.
2. Fina classmates.
3. Ännu fler sötnötar.
4. Glada vinnare.
5. Fyra leende bloggerskor.
6. Stefan, Matilda och Joel.
7. Snygga festprissar.
8. M & M. Bordspartners.
9. Festfixare!
10. Galen prisutdelning.
11. Martin och Martin bjöd på en nostalgisk spelning.

Lämna gärna en hälsning här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback