Lilla tillvaron..

Solen lyser. Det spelas musik i grannhusen. På gräset utanför har grannarna spelat kubb och festat. Jag och Stefanie sitter inomhus och pluggar. Försöker i alla fall. Det går inte bra. Inte alls. Allting är roligare och motivationen är noll. Skolan idag var minst sagt intressant. Kan gruppen beskrivas annorlunda, varje dag innehåller sina special historier. Kanske borde sammanfatta allting i en bok efter dessa fem veckor. Tror det. De spelade för någon timme sedan Håkan Hellström - Känn ingen sorg för mig Göteborg i grannhuset, jag ville bara springa över. Tentan stoppade mig. IMorgon ska jag efter dödsdomen fika, sola, dricka öl och ha det jäklans gött. Det hela avslutas med en utgång i sann Kristina och Malin anda. O ja. KÖpte en vit kjol för 50 :- idag, sådant sätter guldkant i den lilla lilla tillvaron!


Take Care.

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Anonym

Du är saknad! Fatme

2008-05-10 @ 13:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback