Längtan.

Trött och alldeles tokstressad. En vecka kvar till Kaktusgala, några få dagar till tenta.
Ändå har jag svårt att hålla fokus på detta, sommaren är i luften.
Jag längtar dit, de dagarna då man kommer att kunna BARA ha kjol - inte leggings under.
Oron över att ha en "extra" tröja i väskan existerar inte och har istället ersatts med solglasögonen.
Göteborg strålar i glada människor, fullt med uteserveringar och Hultsfred är förhoppningsvis på toppenhumör.
Nästa torsdag, då är jag glad och det har släppt en sten. då är det tid för att andas.

Idag fick jag höra något som irriterar mig, sådant som får mig ledsen och besviken.
Säg saker till personen det gäller istället för att prata runtomkring angående det.
Du behöver inte få folk att framstå sämre än vad de är.

Tänkte bjussa på en låt kvällen till ära,
stämningen blir definitivt bättre efter att du nynnat med till denna.
Nostalgi och glädje.




                                                                                                                     Here comes the sun    ♥





Lämna gärna en hälsning här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback