Efter en lång lång helg...

Har inte blivit speciellt mycket bloggande denna helgen av flera orsaker. Framförallt för att tiden har saknats. Egentligen rätt skönt, att inte ständigt vara bloggnörden. Stora delar av helgen har det regnat, men igår! Då jäklar lyste solen med all kraft den har denna årstiden. Lycka. Det stektes på balkongen med skön musik, gott sällskap och grillning. Härligt. Det enda som är problemet med det fina vädret är att man klär sig "för somrigt", så man blir förkyld. Jag har blivit det. Halsont dessutom. Inte tid att vara sjuk!

Idag har nya kursen börjat. Alla är dock sjukt nervösa över gruppindelningen som vi ännu inte fått reda på. Det kan bära eller brista om man säger så. Tomas "radioläraren" Jennebo var tillbaka i skolan igen också, ska ha den andra halvan av klassen i radio nu. Som jag saknat honom, A-klassen, ta hand om honom! Vill även informera om att han kommer att komma på Kaktusgalan, kul!

Har bytt bloggportal. Eller det var väl något jag snarare gjorde utan att vara medveten om det. Det är fortfarande blogg.se men en annan version. Knepigt. Får hoppas att den är minst lika bra, kanske inte lika seg stundtals? Jag hoppas ni fortfarande kan läsa vad jag skriver. Kan ni det? Är det någon mer som bytt? I veckan är det fullrulle. Skolan, kaktusgala, hitta klänning, tentaplugg och kanske ett liv utanför skolbänken? Det sista är jag tveksam till, men jag ska i alla fall hinna heja på turtlesvännerna på Kvastkampen också. Ikväll var det final på 100 höjdare, ingen missade väl det? Vilka dundersköna människor det finns, vill bara krama om dem!

"Vann" två bud på tradera idag. Ett par converse skor i skinn och en tröja ifrån Cheap Monday. Det sista la jag egentligen bara på skämt, men ingen återvändo när man vunnit. Gillar den, tror den kan bli skön i vår/sommar! Skorna ville jag ha, tycker de är värda 300:-, är det ett dåligt köp?



Imorgon blir det sovmorgon, lovley! Sedan kaktusgalamöte på Skafferiet och efter det skolan för redigering av den "springande killen". Hoppas på sol även imorgon, lite lättare att öppna samhällsböckerna då. Köpte billig isglass på Ica idag som enligt min mening var "urgod och läskande", min hals gillade den.

Längtar just nu efter Hultsfred, den tänkta tatueringen med Michaela och en härlig sommar. Kan det bli mycket bättre?



Take Care.

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: mick

balla skor!:)

har ju inte ditt mobilnummer på min lånetelefon så jag kunde inte sms:a dig svaret han skrev inatt! typ.. "hej. blabla, gött.. damn! kan ju inte imorgon. säker på att vi styr upp det snart en dag... blabla".

hoppas bara nu att han verkligen inte kunde ikväll så att han inte dissar mig. han kanske är blyg?

2008-05-06 @ 13:17:58
Postat av: mick igen

aaah. alltså. det var en pissig dag först. vaknade ju på tjörn! :P men sen hörde någon av sig. och så träffade jag grannen på gatan. han var INTE dissig. han var bara upptagen. haha... så det känns bra nu!



jag har målat ett hjärta på handleden - testar! :D:D

2008-05-06 @ 20:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback