Fredagsmys på östkusten.

Jag är tillbaka på östkusten, nyklippt och med ouppackade väskor. Men men. Väskorna är mitt mål med morgondagen, att de ska vara borta ifrån hallen. Känns som ett lagom mål att nå. Veckan på Tjörn / Gbg har varit bra, det var lite småtråkigt att lämna staden i torsdags kväll efter en nostalgisk fika med Michaela. Alltid lika roligt, alltid lika mycket minnen.

Idag började dagen med föreläsning, oj så kul. Nej. Men en stund blev rolig i alla fall när vi pratade om partierna i Sverige och förra valet. Det visade sig när vi fick se overhead på vilka kommuner som hade röstat flitigast på ett viss parti att Tjörn var topp 10 på två av partierna. Kristidemokraterna och Folkpartiet. Jag skrattade gott. Det gjorde resterande polarna runt mig också. Att den lilla ön kan vara så sammansvetsat när det gäller att rösta. Komiskt. Resten av dagen har tillbringats med Kristina. Mat, skvaller, mysa i sängen, pizza och fredagkväll framför tvn. Mycket trevligt, sådär fredagarna var förr. Man kan sakna det ibland. Imorgon bitti är det friidrott på tvn och städning som gäller. Sedan sy upp en klänning och bege mig ned till stan. Melodifestival och förfest hos Andreas, sedan utgång. Ser fram emot det. Snälla rösta så Carola åker ut....Imorgon tänkte jag även lägga upp några bilder sedan i onsdags då jag åt grekiskt på Linnè med Fia och sedan drack otroligt goda fruktcocktails.

Kul att många kommenterar och gillar mitt musiktips. Jag tänkte från och med nu låta er vara med och bestämma det 10:ende tipset. Så från och med NU och tills på torsdag är det fritt fram att önska förslag.


Come on everybody!
Clap your hands!
All you looking good!

I`m goona sing my song
It won`t take long!
We`re gonna do the twist
and it goes like this:

Come on let`s twist again,
like we did last summer!
Yeaaah,let`s twist again,
like we did last year!





Take Care.

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Kristina

Så som fredagarna kan vara nu också :) Ikväll blir det fääääst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback