Veckans uppehåll.

Imorgon bär det åter in till Gbg igen. En ny jobbvecka väntar tisdag-lördag, kommer bli otroligt ansträngande..men det är pengar. Sköna sådana. Den lediga dagen idag har tillbringats i sällskap med Mikaela, shoppade bland annat ett par svarta chinos och fikade. Avslutade med filmen "This is England" som fick varje irriterande punkt i kroppen att pulsera. Blev även en kvällspromenad i stormen med mamma, skönt med luft men ryggen gör ont. Precis som halsen som smittats med en irriterande hosta. På onsdag blir det bio, mysigt. Annars inget bestämt för veckan, skcika mer än gärna ett sms om du vill hitta på något!

Nu ska jag titta klart på SATC, sedan sova. Lång vecka, sedan lite ledighet.

Man skulle kanske flytta till Stockholm och se vad som händer?...

Take Care.

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Kristina

Ska du se SATC på bio?

Jag såg den i fredags :) Underbar enligt mig! mycket skratt och en och annan tår! men läste att alex schulman också gråtit så då känns det mer okej, haha!

Postat av: Fanny

MALIN! Hur är det med dig? Var alltför länge sen vi hördes av :( blir så med jobb, träning och annat som tar upp all tid i vardagen! Jobbar du? Eller vad gör du? Saknar dig! KRAMAR

2008-07-01 @ 22:08:03
Postat av: Mikaela :)

NU HAR JAG FIXAT EN NY BLOGG =) http://mikaeladahl.blogg.se LÄS VETJA ;)

2008-07-01 @ 22:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback