Behöver jag medicin mot den drömmande kärleken?

Jag drömde inatt, precis som jag brukar göra. Ofta kommer jag även ihåg vad jag drömde om.

För ett tag sedan handlade drömmen om något fruktansvärt som satt i kroppen hela dagen därpå, jag visste inte vad som stämde och vad som var dröm. Mycket frustrerande. Drömmen jag hade inatt och de flesta andra nätter är dock inte fruktansvärda, utan väldigt mysiga av olika slag. Jag funderar ofta över om drömmen vill säga någonting, betyder den något? Det knepiga är, som jag vill komma till i detta inlägg är detta: Blir ni också kära i era drömmar, någonting som kan bestå även när ni vaknar? Mina drömmar består flera gånger i veckan utav flera olika personer som jag alla på sätt och vis känne ri verkligheten, det lustiga är att de samlas i en konstgjord värld tillsammans med sådana i min bekantskapskrets som de egentligen inte känner. Hänger ni med? I alla fall så har jag en förmåga att känna ett pirr i magen efter jag drömt saker och ting (poängtera, inga sexdrömmar!)..men jag känner helt enkelt en lycka , vilket är otroligt skönt, men oroväckande. Är det sjukligt? Behöver jag medicin? Har ju tokigt svårt att bli kär i verkligheten, är det i drömmarna alla puddingar dyker upp? Haha, kan inte låta bli att skratta när jag tänker på det. Poff!, så finns perfekta män framför ögonen...man är bra lustig..
                                            

Idag återfick jag min lugg efter besöket hos frisör Frida. Hon är allt bra att ha, hon har precis öppnat en egen salong - 20 år gammal. Mamma och jag kom med första presenten (hon öppnar först om en dryg vecka), en flaska mousserat fick hon. Frida var glad och vi var nöjda. Kanske, kanske har jag ett projekt på gång med henne, spännande och väldigt roligt om det blir av! Imorgon eftermiddag bär det av till Göteborg för att tillbringa en tid framöver där. Först blir det firande av mitt kusinbarn Leah som fyller 2,5 år (har namnsdag och den firas litegranna på grund av födelsedag 25 dec.) efter det blir det jobb fredag och hela helgen. Trots allt jobb kommer det att bli en mycket bra helg med planerna som är planerade. Nice. Har en sjukt rolig historia kvar att berätta ifrån midsommar som inträffade, men väntar att berätta den tills Kristina ger mig ett visst bildmateriel som behövs för att förstärka historien. Förövrigt har jag bara två tre hälsningar att göra denna kväll:

Sanna - Förlåt för att inte Göteborg blev av för min del idag. Mycket var det på grund av att jag ska dit imorgon och behövde just därför vara härute idag. Hoppas jag får en ny chans att ta igen det. Förlåt.
Michaela - Kan inte säga varför jag vill hälsa till dig. Men insåg saker igår som fick mig att tycka en gnutta synd om dig. Vill sammanfatta det hela med: DU ÄR VÄRD NÅGON MYCKET BÄTTRE!
Fatme - Mycket tråkigt besked du fick igår, hoppas du ser ljuset trots det och jag ser fram emot lördag med skuttande ben!

Någon som vill med på Kent och Håkan Hellströms spelning som de gör ihop i juli månad?

                                  Take Care.

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Fatme

Har fortfarande inte gått och lagt mig. ILLA!

Men vem kan dras från din blogg? ;)



Tack, för den fina hälsningen. Längtar som tusan till på lördag:)



En sak som du faktisk inte vet om mig är att jag lägger tarot kort och tyder drömmar :p

Visste du inte va?

Mer om det tar vi på lördag, så kan vi tyda:)



PUSS

2008-06-25 @ 23:44:29
Postat av: Nikolina

Mina vänner (eftersom jag själv aldrig drömmer) säger alltid att om dem är kära i någon i en dröm så känns det som att dem är det när dem vaknar. Fattar inte grejen men tydligen är det normalt eftersom majoriteten av mina vänner känner så. Så Malin, du behöver inte medecin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback