Tillbaka på bloggbanan.

Det var längesedan jag skrev nu. Fingrarna rycker av behovet att få skriva av sig, men chansen att skriva har varit minimal. Dels på grund av att det har varit en händelserik helg med midsommar och på grund utav att jag bott hos min moster, där jag inte har samma datalyx (dock positivt stundtals..) Jobbet inne i staden har på allvar dragit igång, det rullar på bra och kändisarna börjar strömma in. Sllutspelet i fotbollen har också påbörjats, många av lagen som är kvar var av mig otippade, tror jag delar den åsikten med många andra. Midsommarfirandet kommer jag inte gå in på i detalj, bildbevis finns att beskåda på Face. Det blev i alla fall en innehållsrik afton - först guldbröllopsfirande hos farmor & farfar och sedan en lång kväll på Tjörn med tunnbad till fyra på natten och grillning. Midsommardagen blev inte tokig den heller - slappt med Kristina hela dagen för att sedan avsluta med en utgång på Gretas i Göteborg med trevligt sällskap, bland annat i form av Matilda, Monica och Mikaela. För den som inte vet vad Gretas är för något är det en klubb där de flesta är homosexuella, vilket gör det hela ännu mera intressant och spännande. Härlig musik, god stämning och framförallt en känsla av harmoni - här var personer precis som de ville vara. Fria. Var definitivt inte sista gången jag gick dit...

                      
   
                             

Här ute på ön blåser man nästan bort. Tycker synd om dem som har sin semester nu och inte har någon typ av resa inplanerad, det är inget badväder här precis. De närmaste dagarna ska jag ta det lugnt, umgås - klippa mig - och ha ångest över hur tom min plånbok kommer att vara kommande månad. Det hemska är ju att det är i juli månad allting händer inom kategorin nöje. Tur att jobbet har öppet på helgerna och genom det få ett fett OB. Nu är ögonen tunga som stenar, borde sovit för längesedan...men icke.

Take Care.

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Anonym

Nu är jag ARG på dig!

Drar du till Gretas utan att informera mig?



MALIIIIIIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Puss Fatme

2008-06-24 @ 09:14:21
Postat av: ida

låter riktigt sweeet! hejja homo-rörelsen

2008-06-24 @ 10:03:29
Postat av: Kristina

Homovibbarna måste ha smittat av sig (även om jag spanade sjukt mkt på killen i hatten) för damn vad kärleksfullt jag kollar in Monica. Hoppas inte Matilda blir sur nu :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback