Tidsplanering, vad är det?

Godmorgon vänner!

Blev glatt överraskad över att redan fått tre kommentarer på förra inlägget, det finns alltså fortfarande några stackare som läser min lilla bloggrörelse, trots min dåliga uppdatering på sistone. Ska bli bättre, lovar. Väderprognosen idag lyder sol med inslag av storm. Men så länge solen lyser är det en aning lättare att dra sig ur sängen. För det där med att komma upp ur nattdvalan nuförtiden är att kämpa för livet. Shit så svårt det är. Någon som lider av samma sjukdom? Åt frukost i en timme idag, lyxfrulle. När jag använder det uttrycket menar jag en frukost med - GP, P3, yougurt, mackor, juice, kaffe och blodgrape. Med en sådan start kan Malin inte vara på dåligt humör, vilket är bra. Att sedan efter det ha tid att ta ett långt skumbad och läsa lite Kajsa Ingemarsson är guldkant. Dock ska det tilläggas att min tidsplanering är inte alltid den bästa (nästan aldrig..) och därför har jag fått betydligt mer bråttom nu. Bussen går om en halvtimme, sitter i enbart fleecerock. Bådar inte gott. Men knappast förvånad.

Igår kväll hittade jag ett par snygga, snygga, snygga billabong-shorts med Foo Fighters logga. Alltså ett samarbete dem emellan. Killar skaffa dem och när ni ändå gör en beställning ta ett par till mig också!



I tidningen idag läste jag att i november månad ska Bo Kaspers orkester spela i Göteborg, biljetterna släpps 30 juni. Var är alla fans? Jag behöver någon som vill joina mig på denna spelning som kommer bli mysstämning på hög nivå.



Nu ska jag skynda mig med håret, sminket och ni vet allt det andra.... Take Care!


Lämna gärna en hälsning här
Postat av: sanna

Hur blir det zu morgen ?

Slå en pling eller sms, mitt internet hemma är fuck up.

Postat av: Nikolina

jag läser också kajsa ingemarsson - den ryska vännen!

2008-06-24 @ 20:10:25
URL: http://coconutskins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback