Håll dig till din blogg, lilla du.

Nu har jag fått nog! Vaknade precis och slår som alltid på P3 för att vakna på ett bra sätt, speciellt idag när jag måste packa och plugga som en galning. Men det sket sig direkt, självklart är inte morgonen P3 som vanligt idag. Nej då, BLONDINBELLA är gästprogramledare. Jag har aldrig gillat henne, men jag har lärt mig acceptera henne. Men nej, hennes röst, flummighet och val av ämnen får mig att spy. Räcker det inte med att hon finns överallt på nätet, måste hon ta över radion nu med? Hon kväver mig. Jag hann knappt vakna innan denna dagen var så gott som förstörd, på grund av en 17 åring som är miljonär. Om någon skulle tro att jag är avundsjuk på henne, har du så otroligt fel. Jag skulle aldrig vilja bli som henne, hur rik, maktgalen och snäll hon än är. No no no. Mig drar hon aldrig med i sitt hål. ALDRIG.

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Kristina

Huh va hemskt.. tur att jag inte satte på radion i morse. Istället åt jag frukost ute i trädgården med en bok i handen. Rätt gött att vara hemma ändå.. men lite långtråkigt :P

Postat av: Edina

Haha, go go Malin!

2008-06-09 @ 15:32:17
URL: http://omgedina.blogspot.com
Postat av: Vickan

Jaaaa jag läste det i City idag.. Jag fattar inte VARFÖÖÖR?! "Jag vill att folk ska lära känna MIG. Jag är mycket mognare i verkligheten än på bloggen och jag läser hellre debattartiklar än Cosmopolitan..." MAAAAAAAAAAAAAAH!!!

2008-06-09 @ 19:07:04
URL: http://ignoreit.blogg.se/
Postat av: Vickan

Jaaaa jag läste det i City idag.. Jag fattar inte VARFÖÖÖR?! "Jag vill att folk ska lära känna MIG. Jag är mycket mognare i verkligheten än på bloggen och jag läser hellre debattartiklar än Cosmopolitan..." MAAAAAAAAAAAAAAH!!!

2008-06-09 @ 19:07:08
URL: http://ignoreit.blogg.se/
Postat av: Nikolina

själv tycker jag hon är en rolig filur. hennes sthlmska går ju att diskuteras men man kan ju tyvärr inte göra så mycket åt den!

2008-06-11 @ 16:38:50
URL: http://coconutskins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback