Tisdag med motvind och överraskningar.

Ska göra ett mycket tappert försök att plugga nu. P3 är påslaget och kaffet ska kokas. Sedan så, då ska det skrivas. Kom nyss hem från andra dagen på radio-kursen. Kan bli mycket roligt, men börjar intensivt. Det ska intervjuas och klippas i redigeringsprogrammet. Vi får se hur det går. Att cykla hem i extrem kall motvind är ingen höjdare, men med musik i öronen blir straffet lite mildare. Tur det. Imorgon kommer csn pengarna, JIPPI! Helt underbart, unnade mig till och med lite varmt att dricka i skolan idag på grund av det. Något annat positivt jag fick reda på idag är hur nästa kurs förmodligen kommer att se ut, bara några skoldagar per vecka. Vilket kan resultera i att jag kan komma ned till dig, Mikan i Holland och hälsa på! Så vi måste kolla biljetter och datum och sådär, hoppas hoppas hoppas...

Vill även tipsa om
Nikolinas senaste blogginlägg. Mycket bra beskrivet angående singelvänners vardag, eller ska man säga förhållandevänner? Det är inte en dans på rosor att vara vän till dem med förhållande, man får ta del av allt, både det bra och dåliga. För att sedan någonstans själv finna vad man står i frågan. Älskar de varandra eller inte? Som Nikolina även skriver, alla vill inte ha pojkvän på grund av tidsbrist eller någon saknad av det. De personer som inte har detta behov, är de knäppa på grund av det? Knappast, men i många fall tror dessa "förhållande polarna" detta. Alla söker väl en partner? Haha, det är väl en himla tur att det inte är så. Jag blir glad när jag läser att alla inte vill vara "någons" utan är grymma på egen hand. Problemen som skapas genom förhållande uppstår aldrig, men man får heller aldrig känna på den lyckan. Det är en fråga man kan väga fram och tillbaka. Härligt dock med folk som är nöjda med singellivet! Länge leve!

Nej, nu ska kaffet kokas och papper och penna ska fram. Ingen tid att förlora, mycket att vinna (haha, härligt klyscha!). Take Care.


Adam Tensta - My Cool.

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: *Ida

fan vad duktig du är som pluggar. jag skulle också, men insåg att det är en film jag bara måste se för att sedan komma underfund med att en matlåda till i frysen kan allt behövas ;)
jag har tänkt lite om fredagens vindrickande. jag tycker att spelkväll Är en bra idé! längtar.....

2008-01-22 @ 22:10:49
Postat av: Mikaela :)

KOM HIT NU!!!! BEHOVER DIG!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback