Sensuella onsdag.

Det var inte igår, snarare i söndags. Tillbringat två dagar på öland tillsammans med Stefanie, skönt med omväxling och att hålla sig borta ifrån internet några dagar. Något jag borde jobba ännu mera på, dock märker man hur beroende man är av denna värld, internetrymden. Hemtentan som ska vara klar på fredag är fortfarande inte klar, ska mysa med denna härliga tenta i natt. Vi ska hålla varandra i handen, bättre sällskap kan man ju knappast få? Om inte denna uppgift räckte så har vi även fått två övriga som ska vara klara tills imorgon förmiddag, dessa ska jag göra klart närmaste timmarna. En saga om en 97 årig gubbe...(det var en gång...stuket) Även en sensuell, romantisk och gärna lite erotisk text om sopsorteing ska också skrivas. Skrev igår ett rim på en sida om detta, får man lov att använda den tro? Annars får ni gärna läsa denna, mycket nöje! Kanske för mycket åt porrhållet? Haha. Konstigt att man tänker i de banorna efter trippen i skåne..inte ett dugg faktiskt. Men får man lov att skriva i diktform tro?

Idag har vi varit effektiva, jag och Stefanie. Fixat träningskort till henne och synundersökning till mig. Även storhandlat på Maxi. Stefanie upptäckte efter ett halvår vad baksidefacket på hennes dataväska var till för, att kunna sätta fast på en rullväska. Grattis! Så nu slipper hon bära den löst Nu sitter vi mitt emot varandra och dricker kaffe och käkat mackor, studierna ska snart ta över. Ett måste, ett mycket tråkigt måste. Men det kommer kännas sjukt skönt när fredagen är över. Då ska jag ägna mig åt träning, städning och allmänt må bra.

Det är ett tråkigt väder, som alltid utanför fönstret. Lusten över att göra något är inte överhängandet, behovet av att dra täcket över huvudet är desto större. Igår sov vi till klockan 12.00, något jag inte gjort många gånger i mitt liv, var skönt men tragiskt på något vis. Halva dagen var ju redan borta. Någon klipptid har ännu inte bokats, vill hitta en grym frisör. Någon som har ett tips här i kalmar trakterna? Även tacksam om någon/några vill ta del av min sensuella sopsorteingstext ikväll, bara att plinga ett pling på msn...

Ni som är uttråkade och vill förgylla vardagen eller behöver en date till helgen. Jag har lösningen. Anmäl er till
Christers fredagsflört på P3. Vem vet, kanske ni har en kärlek lagom till 14 februari, alla hjärtans dag. Kan vara värt ett försök.

Pelle ifrån The Hives och Carolina Gynning blev idag utsedda av ett antal modemännsikor som de snyggaste svenskarna på röda mattan året som gått. Bra val!



Imorgon är det dags för Malins Musiktips , denna vecka kommer artisten som blir "årets artist" ikväll på Grammisgalan bli mittt tips. kan sluta hur som helst. Hoppas ni har röstat på er favorit. Grammisgalan är ikväll på Tv4, 20.00. Jag är bänkad, ni borde också vara det! De nominerade är....

Nu blir det pluggande, återkommer säkerligen senare ikväll. Internet är ju som sagt en drog, på gott och ont.
Take Care.

Nedan är det två bilder jag knåpade med hemma hos Stefanie då inte studiemotivation eller internet fanns. :)











The man said 'why do you think you're here?'
I said 'I got no idea
I'm gonna, I'm gonna lose my baby
so I always keep a bottle near'
He said 'I just think you're depressed,
kiss me here baby and go rest'

Amy Winehouse - Rehab.


Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Kristina

Härligt att du är tillbaks :)
Vackra bilder! Jag känner igen de där skorna ;) Jag tror bestämt att du måste ha en photoshopkurs med mig för jag minns inte ens hur man fogade ihop olika bilder. jag vill också kunna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback