Manusmåndag.

En lugn och skön måndag har det varit. I alla fall till en början. Vaknade vid tio tiden, satte mig vid tvn och käkade frukost. Efter det gjorde jag mig iordning och cyklade med musik i öronen till skolan i det soliga vädret. Solglasögonen fick till och med pryda mitt ansikte. Det var en lycklig Malin. Sol och musik är två mycket viktigaste ingredienser in my life. Väl i skolan mötte jag upp mina lagkamrater Dag och Susanna och manusarbetet sattes igång. Det gick till min stora förvåning väldigt bra och flöt på av bara farten. Idèsprutan var det inget fel på, så nu har vår huvudperson David både bestämd klädstil,musikstil och känslor. Vi ser redan vårt tre minuters filmmanus i riktig film. Härligt! Imorgon ska dialogen skrivas och det ska ägnas åt lite klureri. Allt är under kontroll, känns bra. Imorgon är det träff klockan 10.00, hoppas solen lyser även då.

Ikväll väntade bodystep, vilket träningspass det blev! Svetten runt ögonen har aldrig svidigt så mycket och spikarna har aldrig tryckt så hårt i magen under sit-upsen. Samtidigt en sjukt skön känsla och efteråt är det värt alltihopa. Att kunna gå hem med gott samvete och slänga sig i soffan och kolla idrottsgalan är kärlek, på något vis.

Vill säga tack till Mikaela. Sjukt skönt att snacka med dig på skypen, vi känner varandra som två gamla kärringar och man kan alltid säga vad som tynger ens hjärta. Längtar till sommaren så du kommer hem igen. Nu ska jag sova, lägga mig i tid för en gång skull.

Bjuder natten till ära på ett gäng bilder på Miranda Kerr. Dundervacker modell som är min nya favorit. Bilderna är så harmoniska. Killar hon måste väl ligga högt på listan?



Sov gott. Take Care.

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Mikaela :)

Skont att prata med dig!!! och det vet du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback