Måndag. 20.01

Magen spökar. Plugget spökar. Har dock gjort någonting idag som varit vettigt, skrivit ett CV och skickat in till GP. Det stod allra överst över listan på saker att göra idag. Avbockat, skönt. Skoldagen kändes som en evighet och inte helt nödvändig, men men lite sent och gnälla över det nu. Lyssnade på en hel del radioinslag, både det ena och det andra. Tillexempel en halvtimmes intervju med Reinfeldt, mindre intressant. Samma snack som varje gång, det var nog ingen i salen som lyssnade med båda öronen under hela intervjun. Som Kristina sa "hemskt när man kommer på sig själv sitta och tänka på någonting helt annat". Så är det, man vaknar till och fattar att man varit i en annan "del av köping" för ett tag. Tillbaka till verkligheten.

Ni som inte upptäckt det komiska och sjuka programmet "unga mödrar" borde kolla in det. Det går varje vardag, 19.00 på kanal5. Handlar om ett antal unga danska tjejer som fött eller ska föda barn. De har alla olika historier och anledningar till varför de ska få barn så tidigt. Vi som följt det (haha,jag tillexempel) vet att det börjar bli en riktig såpa full av intriger. Kan inte annat än att skratta. 20 delar består serien av också, hur får man ihop så mycket material? Man blir dock fast när man börjat kolla, väldigt märkligt.

Hittade några bilder i min mobil idag och tog några på min kalla cykeltur hem.



- Haha, galet kort på Kristina ifrån förra helgen.
- Ida, på makeup kursen.
- Cykeln svisschar förbi.
- Vägen hem.
- Längtar till våren då man kan lämna vantarna hemma.
- Nya brillorna.



Imorgon väntar skola, träning och plugg. Vilken usel tisdag. Något jag förövrigt alltid tyckt om tisdagar, de är inte mina bästa dagar. Alltid varit sådana dagar då man har haft fullt upp med allt möjligt. Träningen ska dock bli skön, lyfta lite skrot. Var ett tag sedan, man får passa på när man har två timmar hål. Bäst att fylla ut tiden med något, ingen tid till miste.

Kvällens låt:
Girl laying down - Anna Ternheim.
Skön låt, snygg video.






Take Care.


Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Kristina

Haha det där kortet har jag bara ett yttepytteminne från.. fruktansvärt! ojoj var full jag var! tur för min skull att skärpan är kass :P
Söta kuddar har jag dock! haha! gött sugen på party på helgen med tanke på att jag var vit denna helgen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback