Lördagen som aldrig tog slut...

Jag är så otroligt trött och sliten. Halv åtta imorse somnade jag, Kristina och Björn i Kristinas 1,05 säng. Som packade sillar somnade vi och vaknade sedan några timmar senare. Gårdagskläderna var på och värmen var väldigt påtaglig. Kvällen började hemma hos Ida där vi överraskade henne (lite i alla fall) och hade förfest. Jättetrevlig sådan och kul att få snacka med människor i klassen man inte lärt känna så bra. Uppskattat! Efter det var tanken Palace, de tankarna ändrades när vi stod i kön dit...lång! Vi bestämde oss för att studentpuben fick duga istället. Det gjorde den. Jag är så sjukt pank så var nog med viss eftertanke bra att det inte blev Palace. Jag och Fanny bad Harald fixa "något billigt och starkt" till oss. Absinth, mumma. Inte. Men det gick ned i min, Fannys, Kristinas och Idas strupe trots det. Kvällen bjöd förövrigt på mängder av tårar, skratt, mms och skvaller. En underlig kombination, men den fungerade. När puben stängde så följde jag efter många om och men med Kristina hem, "Malin vi ska lyssna på Kent och gråta tillsammans". Oja. Väl där tog Kristina fram gitarren och texter, vi två sjöng antagligen det falskaste världen har skådat, men vi hade kul. Efter någon timme beslutade Björn sig för att göra oss sällskap. Sedan åts det risgrynsgröt (fyllemat?) och lyssnades på musik och på en full Kristina som lirade gitarr och bankade i väggen. Härlig kombination! 12 i förmiddags tog jag bussen hem igen där soffan och sport väntade. Underbart. Här har vi suttit, jag och Johanna i ett antal timmar nu och vi tänker sitta här ett par timmar till. Mat ska vi inte ens laga, utan värma mat ifrån igår. Släpper inte soffan fler minuter än nödvändigt. Kolla in Kristinas blogg för att se vad du inte bör göra på fyllan.

Skidskyttet idag gav mycket bra resultat, två andra platser - Anna Karin Olofsson och Björn Ferry (som igår tog guld). Även Jens Byggmark tog silver i dagens slalom. Nu är det handboll som gäller. Tack alla "inblandade" för en sjukt trevlig helg och till helgen kommer det mera. Det behövs sådana kvällar för att hitta inspiration. Till helgen har dessutom pengarna kommit och jag slipper leva med 63 kronor på kontot. Skönt!

Take Care.


Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Kristina

haha jag hade ett mycket starkt argument där!
gud vilken kväll.. är trött som fan nu så det blir snart sängen!
Ses imorgon! Raaaaadiooo :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback