Kursstart med tomt konto och fullt schema.

Måndag igen. Kursstart, denna gång radio. Ser fram emot denna kursen, känns som att äntligen så kanske det är min tur att lyckas en gnutta. Hoppas kan man ju i alla fall. Det blir fullspäckade dagar i fem veckor, 9-17..Vad sägs om det? Lockande, nix. Men förhoppningsvis är det 99% praktiskt arbete och chans att lägga upp tiden själv. Skönt. Det är redan mörkt ute, halv fem. Tragiskt, inte konstigt att man ständigt är trött och små deppig. Om en timme är det dags för träning, noll lust för det, men kommer bli härligt när man kommer dit. Denna vecka är förövrigt totalt fullproppad av saker att göra. Omtenta på måndag, 63 kronor på kontot tills på fredag och dessutom orka med heldagarna i skolan. Hur jag ska fixa det vet jag inte, men det ska funka! Det är sådana här veckor man önskade att man hade någon som hade färdig mat när man kom hem och som kunde ge den spända nacken lite massage. Som bara fanns där, lyssnade och förstod.

Det finns så mycket jag hoppas 2008 kan göra bättre än 2007. Det finns även saker jag hoppas det nya året inte kan göras bättre, men minnena finns kvar. Senast idag pratades det om studenten i skolan, hur olika den upplevdes och genomfördes. Minnen, underbara minnen. Tyvärr finns denna vara i olika former, även sämre sådana. Det man helst inte skulle vilja komma ihåg. Ha ogjort. Men även saker man skulle velat gjort. Nyårslöftet ska lyckas iår, att inse och tro att allting som sker har en mening, Att det förhoppningsvis i slutändan leder till någonting gott.

Veckan kommer i vilket fall som helst innehålla alla ingredienser. Plugg i massor, svält, makeup kurs, hämta nya glasögonen (fick sms om att dem kom idag!), party, god lördagsmiddag och umgänge. Träningen kommer nog få vänta en vecka, om tid finns ska jag träna men blir nog tight. Tyvärr.

Ikväll är det Guldbaggegalan, då får plugget vänta. Nu ska jag packa ihop träningskläderna och samla lite kraft.


Don't come up to me and say you like it
It's better if you say you hate it, that's the truth exactly


Take Care.

Musiken i eftermiddag är Håkan Hellström. Tyck vad ni vill, lyssna om ni vill.
Älskade Göteborg - Nu kan du få mig så lätt.


Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Anonym

Vi driver om mode, underhållning rätt in i vardagen!

Postat av: Mikaela

Vi tycker allt om denna låt:)

2008-01-21 @ 22:37:54
URL: http://soicanshakeyou.blogg,se
Postat av: Mi

OMTENTA MÅNDAG????? Neeeejjjj!!!

2008-01-23 @ 21:45:27
URL: http://oursurroundings.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback