Har Mikaela rätt att vara arg?

I sin ilska skrev Mikaela ett blogginlägg riktat mot mig och er som läser hennes blogg. Den handlade om min insats i fredagsflörten, som hon tycker jag skött mycket dåligt. Jag har nu bestämt mig för att jag antagligen får bita i det sura äpplet. Jag har ju trots allt deltagit i tävlingen, eller?

Vad är det rätta för mig att göra? Jag har sett denne Micke på bild, utan att blivit vidare förtjust. Tjejerna tycker att han är en helt okej kille. Det räcker dock inte för mig. Ska jag träffa honom trots detta för tävlingens och hans skull? Som Mikaela sa, kanske jag finner mig en god vän. Är dock inte ute efter några vänner på 30 mils avstånd. Ska jag genomföra detta för att kunna stå för min insats fullt ut? Trots att jag inte har någon vidare glädje av det? Ingen verkar vara på min sida, tragiskt nog. Men allvarligt talat, gör jag honom verkligen en tjänst att träffa honom? Blir man inte mer sårad utav det? Kanske allting hade varit bra om jag inte sett bild på honom, tyvärr betyder ju även utsidan något.

Tacksam för er hjälp. En plus - minus lista kanske är det bästa tänkbara just nu?



Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Anonym

Malin, jag tycker att du gör helt rätt!
Utsidan betyder väldigt mycket. Och som du säger behöver du en vän som bor så många mil bort? Har du tiden och orken för att bygga upp en vänskap med någon som du antagligen aldrig kommer träffa iaf inte närmaste tiden.
Det är upp till dig, men jag står på din sida!

Postat av: Liza

I'm on your side!
Gå på magkänsla, vad som känns bäst, känns bäst!

2008-01-29 @ 10:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback