Ego och obalans i högerfoten.

Idag har varit en slapp dag, men ändå full av uppgifter. Tvättat ett antal tvättar, allt för att slippa göra det när jag kommer till Kalmar. Skönt att slippa det då. Har ätit pannkakslunch med systeryster och lasagne till middag. Startat den nya traditionen med musik tipset (förra inlägget) och haft ont i min fot. Vet inte vad som hänt med den, känns svullen och allmänt i obalans. Mamma sa att jag skulle ringa vårdcentralen om den inte var bättre imorgon bitti, men är jag ens välkommen på vårdcentralen här? Jag är ju skriven i Kalmar. Kan bli spännande. Jag och Kristina pratade frisyrer och annat smått & gott, jag började kolla mina bilder och bestämde mig för att vara lite ego i detta inlägg (mer än vanligt). Frisyrerna har de senaste åren ändras ett antal gånger, blont till brunt om & om igen..








Take Care







Det har blivit svårt att älska,
när all kärlek lett till besvikelse
Jag vet att du är ledsen
Jag är ledsen med
För allt som är kvar är en dröm om vad kärlek kunde va


Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Mikaela :)

Alltid lika söt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback