6 januari. Födelsedag och söndagssoft.

Söndag. Packning överallt. Det blev stressigt igår som väntat, hann bara rota upp en lämplig outfit och kladda på lite smink, sedan gick bussen ned till stan igen och till Kristinas nya boende. Mycket trevligt blev det. Kristina blev jätteglad över mina presenter. Lägger upp kortet och tavlan jag gjorde till henne så ni får se! Hon fick även en ljusstake. Det nya boendet var jättemysigt och hon hade verkligen snabbt fått iordning, eloge till dig! Det var trevligt att träffa klasskompisarna igen, det blev dans och prat. Sedan utgång  - The Rock. Jag fixade allsång för Kristina och lite goda födelsedagsdrinkar. Kul stämning! När det stängde blev det taxi hem i snöstorm. Det var så mysigt nere i stan bland alla ljusen och de vita flingorna i skyn. Idag är det dock varmare ute och en del av snön har smällt bort, synd. Det plåtades en hel del igår, ingen större lust alls att se resultatet av dessa bilder.
Grattis Kristina!

(tavlan)
(kortet)

Sitter framför tvn och kollade tidigare på Charlotte Kalla. Hon vann ännu en gång, nu även slut-etappen. Så tillslut fick hon stå som segrare i tour de ski. Riktigt grymt jobbat. Det finns nog ingenting bättre än söndagar då det finsn mängder av sport att se på. Älskar att krypa upp i soffan, käka frukost och bara softa. Synd bara att inte väskorna packa upp sig själva.

Imorgon börjar skolan igen, 09.00-16.00. Inte alls frestande, huh. Värre än gymnasiet...Men vad ska man göra. Är bara sugen på en sak, att träna. Men när ska man få den tiden? Kanske på fredag när hemtentan är inlämnad(förhoppningsvis), man kanske kan pusta ut några timmar då. Känns konstigt att vara i småland igen, en känsla jag inte riktigt kan ta på. Vet inte om jag är glad för att vara här, eller inte. Återstå väl att se.

Kollar sex and the city via youtube, måste ha boxen! Blir så glad och sprallig när jag tittar på det, helt min smak. Jag vill också bli som Carrie, smått avis. Jag ska ta tag i att plocka upp kläderna nu också, måste ju få det gjort. Blir ju bara en stor skrynkla allt ihop annars, om det inte är det redan. Måste laga någon mat idag också, orka. Köpte bara det mest nödvändiga i affären förrut, så får rota i frysen. Förövrigt så köpte jag och systeryster Oreo, den mest kända kakan. Amerikanskt. Mumma. Dagens tips.

Sanna, underbara Sanna hade ett roligt frågeformulär på sin blogg som jag naffsar till mig och publicerar också. Hoppas det är okej. Ta hand om er och njut av söndagen! Take Care.

PICK ONE..
1. Pierca näsan eller tungan? Näsan.
2.Vara seriös eller rolig? Rolig.
3. Dricka röd eller grön mjölk? Tål inte, så laktosfri. Den är vit!
4. Brinna upp eller drunkna? Usch. "sätta mig i brand"
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Föräldrar.

SVARA ÄRLIGT..
1. Tycker du om någon? Ja.
2. Sol eller måne? Sol.
3. Vinter eller höst? Riktig snövinter eller mysig tidig höst.
4. Vänster eller höger? Splittrad.
5. Soligt eller regn? Soligt!
6. Vaniljglass eller chokladglass? Tål inte som sagt, men älskar glass! Båda i kombination tack.

OM MIG..
2. Hur mycket är klockan just nu? exakt 14.46.
3. Fullständigt namn? Malin Eva Charlotta Niklasson.
4. Vart vill du bo? Oj, många ställen. Grekland, Stockholm, Göteborg m.m..
5. Hur många barn vill du ha? Fler än ett.
6. Vill du gifta dig? Verkligen inget måste, men skulle vilja uppleva känslan, festen och bli en del av någon annan.
7. Rullar du spaghettin eller skär du den? Olika.
8. Har du ätit sushi? Japp.
9. Favoritglass? Stracciatella, Twister m.m
10. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Två tror jag.
11. Humör? Sliten men glad.

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA:
1. Kysst någon? Ja.
2. Sjungit? Ja.
3. Blivit kramad? Ja.
4. Känt dig fånig? Ja.
5. Saknat någon? Ja.
6. Dansat galet? Dansat, men inte galet.
8. Klippt håret? Nix.
9. Gråtit? Nix.
10. Ljugit? Nix.
11. Blivit kysst? Ja.

GREJER:
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Inte jagad...
2. Har du en hund? Nix.
3. Tycker du att du är attraktiv? (som Sanna) Vill jag inte påstå.
4. Sover du helst själv eller med någon? Med någon.
5. Tror du på spöken? Lite kanske.





image554





Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Kristina

Ja det stämmer, blev jätteglad! :)
Tack för igår, en helt underbar kväll! Och galen.. och mådde bra gjorde jag inte när jag kom hem men det är smällar man får ta, haha.
ohohoh en kyss! and I know whooo! haha. talktime about that later. nu måste jag kila till gamla lägenheten och städa.. usch!
vi ses imorgon!
Ps. Låten var Om gyllene år från b-sidor. Erica hittade :)

Postat av: Markus

Nä det var ett mindre genomtänkt agerande att skicka till kalmar, men jag tror inte att du tog illa vid dig av att få ett julkort efter jul=)Hoppas allt är bra med dig!

2008-01-06 @ 17:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback