Ny kurs med kycklingtema.

Hemma efter första dagen med ny kursen. Vad tycker jag? Vet inte. En lärare som tror att påsken redan kommit (klädd i en extremt gul kofta med tillhörande sjal) och som snackade så många ord / minut att hjärnan vägrade lyssna. Hon verkar dock helt okej trots detta, måste bara vakna till lite. Det kanske var det den gula koftan skulle hjälpa till med? Väcka trötta studenter. Klockan på väggen framför oss tickade så sakta att jag stundtals trodde den stannat. Det tragiska är att jag tycker detta är skit intressant, men inte en måndag morgon och inte när man MÅSTE få in allting. Böckerna i kursen är fyra stycken små biblar som ska plöjas igenom. Någon som kan tänka ig läsa dme för mig för en bra slant pengar? Njea, det ska väl lösa sig, motivationen är bara inte på topp. Men mysbyxorna, lite mat i magen och en kopp kaffe kanske kan få den att sakta men säkert återkomma. Jag och emma konstaterade dock att vi redan saknar förra kursen. Känns ju betryggande.

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Kristina

haha när du säger det så var den väldigt gul.. tänkte aldrig på det. däremot ticsen :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback