"Till Kalmar eliten"

Igår gjorde jag premiär på systemet och jag blev firad av släkt och vänner. En mycket bra dag blev det.

Presenterna var helt i min smak och för en gång skull hade jag önskat mig många av sakerna. Mycket var till hemmet, presentkort på IKEA och på en presentaffär,skrivare,mixer,hårfön,förvaringsburkar,vattenglas,vattenkaraff,martiniglas,shaker,pengar m.m.m.m....Nu fattas bara en lägenhet så jag kan börja använda allting och komma iordning. Bara att hålla tummarna att det ska dyka upp snart.

Hade även förfest, ett gäng blandade personer dök upp ifrån alla håll, blev en helt okej förfest. Man märker dock skillnad på partyfolket här och i Kalmar, det fattas den där sista växeln här. Haha. Något som är skillnad också är sättet man transporterar sig till festligheterna på. I Kalmar är man van att cykla eller ta en taxi, här gäller det att fixa skjuts. Mamma fick agera taxi, vilket jag tackar henne för! Men det kändes mysko, att åka med mammsen.

Det regnar här och är allmänt trist, jag är rätt seg. Snart ska jag köra ned till mormor och prova hennes klänningar som hon har sparat från "förr i tiden". Klänningar som hon haft på vänners bröllop och sådär. Tänkte låna en av dem och ha på kaktusgalan. Vi får se hur det blir, kanske blir en mormor 50 år före tiden...



Systerysters underbara tårtor...
Massor av kort,pengar och presentkort..
Söta burkar..
Röd hårfön...
Mixer..
Skrivare, med allt man kan önska sig..
Drinkar ska blandas i dessa glasen..
Jättefina vattenglas och en likadan karaff...
Presentkort på Systemet...sjukt kul present..
Choklad...
Säger väl allt...
Hälsning i gästboken..gulligt..
Mitt nya förfest-spel jag införskaffat..ska göra Kalmar osäkert till helgen..
Mousserat bjöds det på..




Nu ska jag bege mig. Saknar Kalmar en aning...Take Care





And more miles than money, dear, more tears than sweat
Momens of satisfaction are all we ever get
Down and up and down we go and w'ell go that way again
Leaving for another friend, leaving for another end

I love you like a song, could play you all night long
and leave all those rats and snakes alone
Call it some good years, distill and swallow tears, 'cause in the end we're
all just on our own

So everybody's talking about who did what with when
Don't you know it's just the tide, only here to fool you, friend
You're smart enough to know, but dumd enough to say
Oh, what will tomorrow bring?
It's easy living for today

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Kristina

Vi måste spela våghals snart ;) Tårtorna ser grymt goda ut.. vill ha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback