Minnen av aprilhimlen...

Jag sitter med tårar i ögonen och läser GPs recension av Håkans spelning i Göteborg i helgen. Varför var jag inte där? Vad höll mig kvar i Kalmar? Kan jag ärligt inte svara på det, men jag vet nu i efterhand vad jag helst av allt skulle velat. Stå längst fram i publikhavet i Göteborg med Michaela och bara njuta. Varför kan man inte spola tillbaka tiden? Tur att han kommer till Hultsfred...

Take Care.

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Fanny

Mallan! Hur blir det nästa helg? Jag har typ minne som en guldfisk. Ska du vara i Kalmar. BLIR DET FEST? :-) Vad gör du på fredagkväll?

Postat av: sanna

Heej Darl!
Msn cpa igår därför jag loggades ur så hastigt.
THANKS för den wunderbara bloggen. Blev ju überbra! :D
ha en bra dag så hörs vi !
Puss

2008-04-16 @ 09:56:59
URL: http://sannablomgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback