Måndag hela veckan...

Det finns små guldkorn som får dagen att bli lite bättre än den tidigare varit. Två sådana inträffade ikväll. Stefanie skickade massa "önskemusik" till mig i form av bland annat Those dancing days och Lykke Li. Sedan hittade jag en dunderbra shoppingsite, jag vet dock inte hur man beställer ifrån utländska sidor, kan någon hjälpa mig? I övrigt har dagen varit fullspäckad. Somnade fyra inatt och uppe igen vid halv åtta tiden, tär på krafterna. Sedan föreläsning hela dagen, en snabb fika i solen, löpning på gymmet och sedan kaktusgala-möte för att till isst avsluta dagen med två maskiner tvätt. Det är synd att påstå att det är svårt att fylla dagens alla 24 timmar. Solen har kommit med besked. Äntligen vågar fler än jag tro på att våren är här, äntligen! Människor vågar sig ut efter vinterns ide, vårt sociala behov får rastas igen. Snart, när jag orkar resa mig upp ur fotöljen ska jag bädda rent, slänga de gamla lakanen på hyllan "smutstvätt" och glömma att de existerar för ett tag. Jag ska tända mina lakritsljus, läsa förra numret av KING som Glenn så snällt gav mig i Stockholm. Artikeln om Håkan Hellström är bland det bästa och mest välgjorda jag läst, både innehållsmässigt och layout. Det ska sparas, ovikt. Sedan ska jag bara njuta. Matlådor är trist, äckligt trist. För det första är det inte ett dugg upphetsande att laga mat till sig själv, som leder till en matlåda dagen därpå = samma mat två dagar i rad. Sedan blir matvalet alltid ett ihop-plock av vad kylen har att bjuda på, vilket kan resultera i egentligen vad som helst. "Alla dagars pyttipanna". Nu är hundra höjdare slut, så även jag. Ögonen blir allt tyngre och jag ska låta dem falla.

Dagens önskeoutfit och accesoar:


Dagens låtar:
Somewhere else - Christian Kjellvander
Scared - Duffy
Är det mig du gråter för - Brolle Jr


Nu ska jag sova. Take Care.




                                                             Du fattas på kudden bredvid min.

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Stefanie

Du fattas i soffan bredvid mig!

Postat av: Liza

Jaaaaaaaaaaag vet!

Fick hämta ut mitt paket igår. Wonderful säger jag bara! Hur bra som helst! Det är inga konstigheter med hur man beställer. Du bara skapar ett konto, skriver i din adress och betalar med kort. Fast, adressdelen tar bara amerikanska bokstäver, så inga åäö ;-)

Hoppas du mår bra i övrigt:)
Kram

2008-04-22 @ 07:47:30
URL: http://bfgood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback