Håkans textrad får beskriva min natt...

          image938                                                             

                                                                        "ibland är en dröm det finaste man har"

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: *ida

tack!
hur har din helg varit och varför var du inte i skolan idag? jag sökte dig med blicken.. :)

Postat av: *ida

min dag har varit bra.
tråkig skoldag dock med seminarium, men soligt väder. sedan vart jag o träna på friskis :)
o pluggar har jag gjort ytterst lite. jag förbereder mig på ännu ett U
suck.. hur går det för dig? blir du nåt smart på rätts o förvaltning? kraam

2008-04-28 @ 22:24:59
URL: http://idacharlotte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback