Fredag i trötthetens tecken.

Soligt härligt vårväder. Man borde verkligen ta vara på dagen på bästa sätt, men är alldeles för trött för det tragiskt nog. Pokerviljan drog det längsta strået inatt och höll mig upp till tretiden. En 200:e plats av 10 000 deltagare fick jag som tack för det. Redovisning i skolan idag, gick helt okej. Spännande att fåe n inblick av kändisars "vanliga" baksida. Alla har det inte så glassigt som ryktet säger. Det vad dock sjukt drygt att sitta och lyssna på alla redovisningar, större delen av klassen befann sig i ett  zoombie liknande tillstånd. Vi på vänsterkanten av salen roade oss med att skriva dikter med rim till varandra, allt för att hålla humöret uppe. Trots detta gick inte tröttheten att dölja. Nu ska jag ta mig en tupplur så jag är något piggare ikväll. Öppen på förslag för kvällen aktiviteter..

Vem är du som skickat en annonym kommentar till mig, sjukt nyfiken?!...

Vill tipsa er om sms.se, en gratis sajt när man får skicka två gratis sms / dag. Superbra. Det enda du behöver är att fixa ett lösenord, som på vilken sida som helst. Fredagens tips!  Klicka på länken här bredvid, så kommer du direkt till sidan.
Gratis SMS

Stefan plockar godispåsar ifrån marken som han bjuder på. Snälla ge killen en tia så han kan köpa sig en egen. Tss... Han lurade oss gott på det i alla fall.., fyra man i soffan!
Matilda skrattade gott åt min och Kristinas fina redovisningsgrupp...no comments.
Kristina har fått höra att orienterare är eftertraktade, det du!


Take Care.


image897

Gammalt omslag med Jennifer Aniston, älskar enkelheten.

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: stefan

Haha Malin har en anonym beundrare ;)

Stalkertips till honom/henne:
*ring folkbokföringsregistret för personnummer, adress och släktträd
*ring tingsrätten för information om begångna brott
*ring kommunkontoret för all information om gamla klasskompisar samt gamla betyg.

Good hunting!

Postat av: Matilda

jävlar vad snygg hon är, aniston.

2008-04-05 @ 10:39:41
URL: http://onthis18thfloorbalcony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback