Dagens gåva, bröstexplosion och småräkor.

Kristina skulle skicka mig "dagens gåva" på Facebook. Det gick inte. Gåvan för dagen var ett shotglas, något jag hade blivit jätteglad för. Men icke. Kristina fick inte lov att skicka shotglaset till mig på grund av att jag inte var gammal nog för sprit i USA. 21 årsgränsen når jag först nästa år, vilken miss. När jag skulle skicka samma gåva till henne fick jag inte ens upp shotglaset. Retsamt! Man blir aldrig gammal nog...Alltid har man något att eftersträva.

Jag sa till kristina tidigare idag att jag hade ont i mina bröst och det känns som om de snart exploderar. Hon sa att brösten slutar växa...så sa hon sedan vid 20 års ålder. Så, japp fortfarande kan de tydligen växa, ont som katten! Hon skrattade gott att hon insåg att jag har två veckor kvar dit, så nu kommer explosionen!

Vi har förövrigt pratat "småräkor" nu en stund här i datasalen. Vad "småräkor" innebär är för snuskigt att berätta här på bloggen, men oj vad kul man kan ha!

Take Care.


Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Kristina

"Jag kan inte se mig själv med småräkor i mitt hem", haha du är för skön du!

Postat av: Nikolina

jag har faktiskt hört att det är till 21. så du har ju ett tag kvar! haha

2008-04-10 @ 14:29:13
URL: http://coconutskins.blogg.se
Postat av: Malin

HAHAH. NEJ! Det får inte vara sant, då kommer jag inte kunna andas...

2008-04-10 @ 14:37:41
URL: http://butsometimesimweakforyou.blogg.se
Postat av: Stefanie

Du och dina bröst. De komemr på tal lite överallt tycker jag. Jag bara väntar på diskutionerna om de verkligen exploderar!

2008-04-10 @ 14:38:30
URL: http://stefaniewessberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback