Behov.

 

We'll search our hearts before you die,
let the time fades away.
It was given as a promise to each and every man.
I wanna love you but i'm growing old
Ten little soldiers screaming in my soul.
Will she come over when it's time to go,
come on and show me little
drummerboy, no
Mr Moon, Mr Moon, Mr Moon


Jag behöver
massage, någon att prata strunt med, närhet, få reda på all information om Moodysson, biokväll med någon, en sjukt kul utekväll, musik, ledighet, en kram, lite flyt, pengar, en ny kick, sommar, en bil så jag slipper cykla,en middag på stan med sällskap
och att få säga grattis till dig imorgon.

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Hanis

Bra låt!!! :)

Postat av: Hanis

Bra låt!!! :)

2008-04-02 @ 22:40:31
URL: http://hanisbananis.blogg.se/
Postat av: sanna

jag kan erbjuda dig någon att prata strunt med (moi), en sjuk utekväll (inom snar framtid), en kram of course darling. : ) Måste Måste måste ses !
LÖVE!

2008-04-02 @ 23:40:31
URL: http://sannablomgren.blogg.se
Postat av: Matilda

jag är lite bakis, men kan ändå erbjuda info om moodysson och en stor kram, absolut :)
och en sjukt rolig utekväll ska väl inte vara så svår att fixa ;)

2008-04-03 @ 09:13:33
URL: http://onthis18thfloorbalcony.blogg.se
Postat av: Fanny

Jag skulle ge dig en fet kram idag men såg dig inte på hela dagen! :-S höll du dig gömd i en skrubb eller? Jag, Ida, Vicki och Erica tänker kanske grilla vid kattrumpan imorn om det är fint väder. HÄNG på! På söndag har jag match klokan 12, är du hejarklack med Ida då? :-)

2008-04-03 @ 22:41:41
URL: http://fannychristine.blogg.se
Postat av: dt är ju jag..

tjosan hoppsan...jag kan ge dig massage,vi kan prata om massa oviktiga saker..å viktiga,jag jag kan erbjuda närhet..moodysson kan jag fixa info om..bio kan jag ta med dig på,utekväll som blir galen är enkelt ordnat...ledighet blir väl en nöt attn knäcka..kram ärt enkelt,flyt kan bara du fixa,penga kanske kan ordnas,en ordentlig kick garanterar jag,å bil oxå för dn delen,middag fixar jag oxå...mn vi kanske är för olika för att ngnsin träffas,mn du verkar grymt bra...

2008-04-04 @ 00:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback