allt och ingenting.

måste packa. vill packa för mycket. är hungrig. det regnar. jag luktar gott i mitt hår. vad är det för väder i stockholm? hur mkt pengar ska jag föra över ifrån mitt sparkonto? borde sluta skirva blogg. hinner inte. badade förrut med håkan-artikel i händerna. borde plugga. pratade bebisspråk med kristina idag. alldeles för mycket kvar att packa, hur ska det få plats? sugen på mat, har ingen mat hemma. saknar göteborg. fyller snart år. festa. shoppa. sommar. hultsfred. april. musik. grillning på bryggan. kaktusgalan 08. GI-metoden. stökigt rum. nu måste jag dra. kanske skriver i skolan imorgon. om inte, hörs vi efter helgen. hälsa alla. dansa för mig med. hälsa kalmar. hälsa götet. TAKE CARE. ♥

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Stefanie

Det va ju ett fövirrande inlägg. Hm. Vädret i Stockholm har jag bestämt är sol.

Postat av: sanna

GImetoden : ) Den gillar sig.
Ta en sak i taget vännen, och tänk som mig. Allting löser sig förr eller senare ! Ha nu en kalasbra helg.
Ha det GÖÖÖÖTT mitt Russinpaket!

2008-04-16 @ 21:54:12
URL: http://sannablomgren.blogg.se
Postat av: Nikolina

ska du till sthlm? isf ha det så trevligt.

2008-04-16 @ 22:41:04
URL: http://coconutskins.blogg.se
Postat av: Anonym

Vaaaaaa? Nu åker du till sthlm, när jag har flyttat:(

2008-04-17 @ 19:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback