26 april, min dag!

             Idag är det min dag!
      Systembolaget har jag testat, mousserande...corona...x-cider..
                       Om några timmar påbörjas släktakalaset (traderaklänningen ska invigas)
       Ikväll blir det party med förfest och lekar.
                                          Blivit grattad ifrån Hollan och på bild i GP (mindre snygg bild dock)
                 Fått en snygg snygg skrivare, cocktailglas och massa smått och gott.

Det känns jäkligt skönt att vara 20!
                                                                                  JIPPIE!

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Nikolina

grattis pårej! så du är ute på tjörn nu? ha en bra födelsedag. pappa som fyller 48 idag ligger hemma med 39 graders feber så inget partaj här inte.

Postat av: Anonym

Grattis min solstråle:)

Puss F

2008-04-26 @ 17:51:53
Postat av: Camilla

GRATTIS!! En dag för sent tyvärr men du firar väl fortfarande? ;)

2008-04-27 @ 11:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback