Skäms över mig själv.

Ett snabbt litet inlägg, mer blir det inte dagen till ära. Ikväll hade vi premiär på radion, mycket roligt och lite nervöst. Men det gick bra för att vara första gången, känns bra. Tillbringade resten av kvällen hos Elin, vi hade bestämt att det skulle bli en lugn kväll och satsa på morgondagen istället. Vi åt härliga mozzarella och färsk tomats mackor som var gjorda i ugnen och kollade på Idol. Bara chillade. Behövs ibland.  var hemma redan vid 22.30, men kunde jag sova, icke! Så suttit och nördat mig tills nu, vettigt. Inte ett dugg. Måste upp tidigt imorgon och plugga, skriva text och läsa böcker. Spännande! Inte...Men jag ska intala mig själv att göra detta genom att unna mig en ny klänning sedan på eftermiddagen. Tänkte lördagens tema ska vara knallrosa. En härlig knallrosa klänning är jag alltså på kapp efter. Hoppas den finns där i butikerna för mig..Nej, nu ska jag verkligen sova, Skäms över mig själv. Att jag har mage att sitta här trots att jag har otroligt mycket att lösa och fixa. Tentan väntar..Självklart Sanna så ska du komma hit, så fort du kan! Alltid välkommen. Fest varje dag. Förövrigt var jag och Elin på Ica Maxi hela dagen idag i stort sett och handlade mat för 900:- var. Vi får hoppas mina råvaror räcker ett tag nu....

Take care.


Lämna gärna en hälsning här
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback