Kort uppdatering efter ett långt uppehåll...

Godkväll alla mina vänner!

Jag ber om ursäkt, men har ingen tid eller dator i världen att låna för att kunna skriva..Har någon minut på mig att skriva just nu, så jag kortfattar mig. Hoppas allting är bra med er hemma och i holland. Saknar alla jättemycket men trivs som fisken i vattnet!

Har aldrig i mitt liv haft en sådan rolig vecka som förra veckan plus denna - nollning utan dess like. Jag är ju inte den heller som håller en låg profil utan jag har gjort bort mig mer än en gång. man får ta det med en klackspark! När jag får min dator (efter helgen) ska jag lägga in bilder från alla kvällarna. Inga vackra men desto roligare. Människorna är hur sköna som helst och alla är inställda på party och har samma inställning till skolan. Vi delar samma intresse, det märks. Vi är ett jätteskönt tjej gäng som håller ihop och en klass som är hälften tjejer, hälften killar. Vädret är fruktansvärt varierande, 5 grader kallt som växlar till 25 grader. man har aldrig någon aning om vad man ska ha på sig. Blir alltid fel ändå. Imorgon är det avslutningsfest som kommer bli kanon (men orolig för att bli årets nolla...är nämligen nominerad) Hur ska man ta det? Positivt eller negativt? Antagligen det senare alternativet...men men ett leende på läpparna löser allt.

I helgen kommer jag hem till Tjörn, mamma fyller så inget val direkt. Kankse inte hinner höra av mig så mycket, men ring och testa om ni får tag på mig=) Robin det är ju grymt att vi har en ny gemensam vän, Harald! Världen är så grymt liten, men väldans kul. Han hälsar! men nu måste jag gå, en cykeltur på tjugo min väntar, usch mörkt och ensamt....men vad har man för val? Kallt är det också. Idag var jag och två tjejer och kollade på en lägenhet i city, en mycket konstig lägenhet men hundra små krypin på sammanlagt 120 kvadrat! Fjärde våningen utan hiss...huh! Men men nu väntar tjockejackan, halsduken och vantarna. Imorgon är det skola och stort party på G!
 
Ta hand om er. Take Care.

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Mikaela =)

På tiden att du skrev.. har börjat bli mycket rädd! Trodde nästan att det hade hänt något med min datanörd ;) - Du kommer ju lätt bli årets nolla! hahaha RÖSTAR på dig härifrån.. Pusskram

Postat av: Camilla

Fy vad jag är avundsjuk på dig Malin! Men kul att höra att allt är bra, det var ju det jag sa :)

2007-09-08 @ 21:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback