Hela stämningen är kanon.

Hey my friends.

Nu ska jag börjat mitt bloggliv på nytt. är just nu hemma på tjörn, mamma hade 50 års kalas igår så fick åka hem. Kalaset gick fint och fick mycket beröm för mina fina barinsats. Det var kul att träffa gamla släktingar, vänner till mamma osv. Det roligaste var nog att se min syssling Hans jag inte sett på många år. Fyllesvin. 16.20 går tåget tilbaka till Kalmar. Har saknat alla tjejerna bara genom att vara på Tjörn en dag, man har levt dygnet runt tillsammans och helt plötsligt är jag på Tjörn igen, konstigt. Jag går runt i huset och plockar till mig mina sista rester här som inte kom med när P-O åkte ned och lämnade mina saker.

Mitt nya sökande efter boende närmare stan har också påbörjats. Just nu bor jag i en fräsch lägenhet med en tjej som verkligen inte är något fel på, det är bara det att det visat sig att vi är väldigt olika som personer plus att jag vill bo i stan helst, där alla mina vänner har bosatt sig. Lyckostar. Mikaela frågade om min klass, hur den var så kan väl berätta lite. Har en grymt bra klass, båda klasserna är kanon , men vår är snäppet vassare - enligt alla tvåor iaf. I båda klasserna är vi ungefär hälften tjejer, hälften killar, vilket är helt kanon. Vi har blivit ett stort gäng med härliga personer som hänger ihop och ingeting är jobbigt. Någon fixar förfesten ena dagen och någon nästa. Igår träffades de och kollade fotbollen tillsammans och sen drog de ut. Hela stämningen är så fridfull och trivsam. I slutet av månaden har jag min första tenta, vilket ska bli spännande med fruktansvärt skrämmande. Har ju aldrig gjort det tidigare vilket många av de andra har gjort. Jag vet varken hur jag ska lägga upp mitt pluggande eller vilket som är viktigast att anteckna , så får helt enkelt plugga på allt hundra gånger. Haha. No more party (iaf inte på vardagarna).

Tog en paus i inlägget och käkade mat, rester från gårdagen, men oj så gott ändå! Planka med massor av goda frukter är det inte mycket som slår, men så otroligt mätt är jag nu. jag känne rmig även smått sjuk, huvudvärk, ont överallt,frusen och halsont. Har två veckor tagit för mycket stryk på kroppen möjligtvis? Antagligen..Bussen går om en timme om jag ska ta den och jag har mycket kvar att packa och att byta om. Ständigt denna stress.

Om jag får internet att fungera som jag hoppas ikväll så kanske det blir ett nytt inlägg då, annars ska jag försöka skriva varje dag som jag sedan när möjlighet finns skriva in det i bloggen och uppdatera. Ni får ursäkta mitt dåliga bloggande just nu, har inte helt kommit i ordning i de småländska skogarna än.

Ta hand om er och grymt kul att se att så många uppdaterar sina bloggar nuförtiden. Kul att läsa vad som händer er runt om i världens delar. Take Care.

ps. lovar att bilder kommer inom närmaste framtiden ds.


Lämna gärna en hälsning här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback