Vårglädje!

Blir ett nattinlägg också med lite smått och gott jag surfat runt och hittat. Har även påbörjat ett klänningsprojekt som jag tänkte skulle vara färdigt till helgen. Får dock se hur planeringen ser ut för detta, kanske att önska för mkt. Mne jag hoppas, i så fall följer den med till Tranemo.

WESC har haft modevisning med som vanligt supersnygga kläder. Catwalken var gjord av konstgräs och våren känns genast lite närmare! Här kommer några smakprov ifrån visningen, bli inspirerade. (klicka på bilderna för att få dem större)



Har hittat världens sötaste bakelser och askar till dessa. Franska bageriet Ladurèe http://www.laduree.fr gör fantastiska bakverk som skulle göra alla knäsvaga. Askarna skulle jag vilja ha som konst på hyllorna. Undrar hur mycket en av dessa sötsaker kostar? Antagligen en förmögenhet.



På Elles hemsida fann jag en mängd sjukt snygga väskor i alla tänkbara färger och former. Vårglädjen känns ännu tydligare, längtar till den! Väskor i all ära.

182335-436182335-435


















182335-434182335-433


Tänkte vid ett lämpligt tillfälle bege mig till syaffärerna i stan och second hand butikerna och försöka göra lite kap. Sugen på att sy ihop och förändra lite plagg. Man tröttnar på kläderna så fort, så lite förändring är aldrig fel. Får dock vänta två veckor. Schemat är fullt tills nästa lördag. Tentor och inlämningsuppgifter i mängder.

Hoppas jag spridit med mig av lite vårinspiration.
Take Care

182335-427182335-426182335-425


Lämna gärna en hälsning här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback