sommarturnè.

Kollade snabbt min hotmail för en stund sedan och jag hittade någonting till min stora förvåning. Jag hade fått ett mail ifrån ticnet med en mycket glad överraskning. WINNERBÄCK ska på sommarturnè. Äntligen någonting att se fram emot om ett halvår, alltid kul med saker man vet händer längre fram. Någon som vill med?


Man får välja själv och ta saker som de är,
är det jobbigt att tiden går å man blir äldre, eller kul att vara med?
Och få ro då och då bland alla tentor å poäng, det är så lätt att gå på
det är så svårt att stanna upp å gå tillbaka igen, som ni vet!


Glädjen till att plugga växte någon centimeter nu i alla fall. Alltid något. Ska variera skrivande med läsande. Fy tusan. Man får väl skylla sig själv, men lite hjälp på traven kunde väl inte skada. Har även fått reda på hur dne andra intervjun ska gå till nu på morgonkvisten. Vi ska intervjua en främmande person om helst någonting aktuellt. Jag har mina funderingar. Det är så tight med tid bara, färdig tisdag 15.00. Ska ta en paus vid lunchtid och promenera en sväng, lufta tankarna lite. Så otroligt trist väder bara dagen till ära, rätt bra när man ska plugga, men ändå.    ××
Take Care.

image450

Lämna gärna en hälsning här
Postat av: Victoria

UNDERBART!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback